Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Little Spain

little
Sección  DOCUFICX
Nacionalidad Estados Unidos
Año 2014
Duración  63 min
Idioma original  Inglés, español
Dirección  Artur Balder
Montaje Jason Aydeloti, Antonio M. Galindo, Artur Balder
Fotografía  Pedro J. Padilla
Música  Anton Bruckner
Dirección de arte  Maaike Vanderveeen
Producción  Jason Aydelott
Compañía productora  Da Vinci Films LLC
Sinopsis  

Ye cuasi seguro que cualisquier aficionáu al cine puede recordase, anque nunca viaxare a Nueva York, de les cais enllenes de Little Italy de los años 50 gracies a la memoria, tresformada n'imáxenes, de cineastes como Martin Scorsese. Tamién podría esplicar el baturiciu de los comercios de Chinatown, los sos festivos dragones moviéndose al son de la música'l día del añu nuevu chinu, pero... ¿qué podríemos dicir de Little Spain?. El documental d'Artur Balder vien a cubrir esi vaciu históricu y a amosanos una realidá desconocida nel nuestru país, la de los españoles que formaron parte de la historia de la Gran Mazana. Al cuntar la so historia tamién se cunta la de la guerra perdida de la que munchos fuxeron y, sobre too, volvemos a ver a la gran NY como'l recipiente colectivu de los suaños de tolos emigraos, volvemos a danos cuenta de cómo les esperances d'un futuru meyor pasaben a babor de la Islla d'Ellis y la Estatua de la Llibertá, siempre hacia'l norte.

Biografía del director
(Alicante, 1974) algamó abondu éxitu yá cola so primer novela, La piedra del monarca (The magic rider, 2004, reeditada por Montena en 2011), que fue un best-seller de lliteratura infantil; siguióla la saga histórico-fantástica de Curdy, compuesta por La cámara de los lores, El cetro de Carlomagno y El vampiro de Gothland (Montena), traducida a dellos idiomes. Activu tamién nel mundu del cine, Balder rodó en Nueva York dellos llargumetraxes pa cine, ente ellos Little Spain (2010) y Cuentos de la calle 14 (2011), sobre la historia de la emigración española a los Estados Xuníos y el barriu español de Manhattan.